+28 grader, litar inte på dig

BAM
Solskyddsfaktorn hjälper inte så mycket när solen är helgalen. Litar inte på solksydd längre. Svettas bort här hemma.

Badade på BH idag(jag kom på det själv, puss på Karin för att hon äger och har börjat säga så) med just Karin, Ebba HJ, Fredrik Niklas Hubert Pascal ärkehertig vadhannuvillkallas, Emma Östin(?)(som jag inte känner men hon verkar trevlig!) och Kajsa. Bakade maränger igår, värmer upp eftersom jag ska göra en citronpaj med halonmaräng nästa vecka då min bror tar studenten, och därmed står på kvällens schema tredubbla satser med Lemoncurd som ska vara fyllning i pajen.

DET ÄR SÅ VARMT ATT JAG SMÄLTER IHOP TILL EN MARSHMALLOW, slutade sminka mig när jag såg att sminket hamnade mellan mina bröst istället för att sitta på ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0