Folk som inte kan bete sig som folk Musik för folk

niceHelt normal bild osv.

Sitter och lyssnar på BOB HUND och funderar på vem som bestämmer hur man ska bete sig. För ibland säger någon att "Men så GÖR man bara inte!" och ibland är det för lite större grejer, som att sno en kompis kille. Ibland är det för mindre saker, som att sticka ut med sina kläder. Vem bestämmer det? VEM? För tydligen är det inte jag!
Nu är ju jag rebell och så cool att jag inte bryr mig, MEN ÄNDÅ. (obs sarkasm för er som inte fattade det. För er som inte vet vad ordet betyder, slå upp det. S-A-R-K-A-S-M)

Ebba är i Kina. Jag saknar henne redan och hon åkte igår. Ibland hör man inget från henne på två veckor för att skolan äter upp oss och då saknar jag henne givetvis också men NU, bara för att jag vet att hon är i en annan världsdel så blir det ännu värre på något vis. Det är så knäppt. Bara för att jag vet att jag inte kan få tag i henne så vill jag verkligen verkligen verkligen VERKLIGEN ha tag i henne. (Verkligen jättemycket) (OBS ingen sarkasm där(jag är inte sarkastisk jag lovar, verkligen inte. Nu låter jag fett sarkastisk men jag ÄR inte det!! Varför ska jag alltid krånga till det så mycket? Typiskt dumt))

EBBA JAG SAKNAR DIG HOPPAS DU HAR INTERNET I KINA OCH ATT DU INTE GLÖMMER ATT RÄDDA SILKESMASKARNA ÅT MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0