Klä in dig i wellpapp

att bygga en dröm på
Den finns på min vägg. Älskar de där två kvinnorna. De är vackra, smarta, roliga och SINGLAR. (EDIT JAG ÄR INTE SÅ SÄKER PÅ DET DÄR MED SINGLANDET) Höll på att skriva sniglar men det är inte riktigt samma sak. Kolla deras bloggar. Nog för att de har fler läsare än jag men vadfan. Någon människa här läser säkerligen inte deras bloggar. ÄN.
blondie: Kajsamarkstrom.blogspot.com
Ginger: Mahieu.blogg.se

DE ÄR SNYGGARE IRL ÄN PÅ MÅLNINGEN.


Däremot känner JAG mig som en snigel. På riktigt. Som en liksom liten slemmig snigel som ska sova i tre år. Kinda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte så säker på det där med singlandet

2011-06-04 @ 23:50:35
Postat av: Anonym

Haha, spännande!

2011-06-07 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0