Leva utan byxor

nerläggning utan byxor
Sovit över hos salzor, så sitter och skriver på hennes minilaptop. Den är röd. Mycket fin dator. Fin vägg bakom mig. Dock förbannat skabbig tjej framför väggen. Tur att webcamen överexponerar som fan.
Sally är duktig på att laga mat så hon bara kände för att göra potatissoppa(den är tydligen mycket god) och jag har skalat potatis utan byxor, går även runt här i hennes hem i linne och trosor med min turbansjal på huvudet. Inget konstigt med det!
Ska aldrig mer ha på mig byxor! Nu ljuger jag bara, jag har ju lyckats komma i mina medelålderskris-jeans, aka mina smaljeans. Som alla andra medelålderskris-kvinnor så har jag ett par jeans som jag aldrig har kunnat ha och så en vacker dag efter för mycket stress, kaffe och brist på ätande så hux flux kan man stänga dem(om man ligger på golvet, andas in allt vad man orkar och typ sliter armarna av sig vill säga)! Sedan står man där, oförmögen att sitta efttersom dessa jeans är så tighta att du kommer ramla eller värre, spräcka dem. Nej jag vet inte om det är så, har bara alltid velat skriva det.
Jag ska nog bli en hemmafru en vacker dag. Sy gardiner, laga mat, bädda, dammtorka och sortera alla småsaker som knappar, nålar, magneter, makaroner och även kläder efter sort, storlek och i regnbågsordning. För då behöver jag inte kunna matcha färger bra, regnbågen kan jag.
Ska en dag bygga mig en båt! Vet inte varför jag sa så. Kanske kommer jag göra det.
Byxlösa hälsningar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knäppis.

2011-06-04 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0