Spring tills vi dör kanske

Vi var snygga
Den bilden är Ebbz's. Vi var snygga och det var kul! Att springa alltså. Men det är ju kul att vi var snygga också. Tänker dock INTE springa i neontights nästa år.

Sista skoldagen är slut och det känns på något vis lite vemodigt. Kommer sakna mina båda musiklärare, min bildlärare och även läraren i svenska/engelska enormt! De är bra lärare och jag vet att det är meningen att man inte ska sakna sina lärare eller sin skola(om man inte gått på haga vill säga) men jag kommer faktiskt göra det ändå. Fast jag längtar ändå ut så mycket att jag kommer flyga iväg snart. Nåja.

Ikväll ska vi(många) dra på nattinén på Grubbeskolan! Jag var på premiären av Revyn i fredags och blev sjukt imponerad av Gustaf, tycker verkligen han har en grym sångröst. Bästa låten var nog Bohemian Rapsody, satt och torkade en tår i smyg sådär och sedan Stayin' Alive. Sally, Diana... Ni vet vad jag menar. (Hoppas jag för jag är inte säker själv än) Fredrik(konfaledaren Lundberg) skulle ha älskat teatern eftersom den handlade rätt mycket om Kaffe. Ha! Det kom Amalia på.

Förväntningarna inför kvällen är höga! Kommer nog bli mycket mycket kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0