Down to earth

WIPS

Fredagen den trettonde maj bjöd på ett fenomen kallat friluftsdag. Det är då lärarna delar upp sig på några platser och ser till att ungarna inte är i skolan. Resterande tycker om att planera, vara ledig, nej jag vet inte, göra någonting. Jag körde yoga och american football. Askul.

Myste på resten av kvällen med Olivia, Amanda och Libbe. Såg film och lagade mat. Skrattade. Ägde!

Håller på med ett bildprojekt till min bildlärare(NO WAY) som ser ut sådär just nu(bilden överst på sidan) och ska in på måndag. Inte klar än. Den går in under något som han håller på med som heter vem är jag? och han hade tänkt ta med en jätteful bild från när jag gick i åttan. Ville göra något nytt som är vem är jag? som är just jag. Han blev glad.

Nu händer det annat spännande, ytterligare ett projekt och stuffs!

I guess I'll never know, why sparrows love the snow.

Kommentarer
Postat av: Jonagnethe

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-11-24 @ 20:12:26
URL: http://jonagnethe.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0