SUPERKRAFTER


Fredag känns lika fett och sött som bilden. Höhö. Lyckan.

"Du, jag har provat det där.. de är inte så lätt................. antingen ljuger du för mig, OCH ALLA ANDRA SOM LÄSER DIN BLOGG... eller så har du superkrafter.."
Jag har superkrafter, helt klart. Du skulle bara veta hur enormt stark jag är.(brukar knappt få upp dörrarna in till midde, illa) Nej, jag hade hammare och skruvmejsel och en vänlig mamma som hjälpte till. Fast det var ju själva KNÄCKANDET av kokosnöten, öppnandet är fortfarande sådär enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG VET, dörrarna till midgård är FETT tunga! Brukar vänta tills någon kommer och öppnar dom åt mig, höhö...

2011-11-18 @ 12:43:55
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0