En stilla bön om lugn igen, att slippa ta besluten.





Mamma är hemma från Budapest och har bifogat mig följande tre:
1. Ett stycket rebellisk hund med punkhår T-shirt som jag känner en enorm kärlek till.
2. Ett stycket blå väska med blommor på som jag känner kommer bli min nya bästis ganska omgående då den rymmer både böcker och dator.
3. Ett stycket magknip efter att ha, på alldeles för kort tid, ätit alldeles för mycket mörk choklad med frystorkade bär på. Det var gott och värt det.

Ska önska mig resterande Kent-skivor som saknas till jul(jag är för cool[uttalas fattig] för att köpa boxen). Jag vet alltså för en gångs skull exakt vad jag vill ha i julklapp. (Kentboxen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0