It won't matter where I lay my head tonight, 'cause your arms feel like home.

för livet
WeHeartIt

Centralen är så otroligt mysigt, åh. Blir alldeles varm i kroppen av att tänka på hur oändligt mycket knäppt det sker där, haha. Ljuspunkten i veckan. Finns så mycket fint folk där.

Jag är glad att jag lever. Så himla glad att vara en levande någonting. Även om jag just nu går som en stelopererad, bredarslad pingvin är jag glad. Det finns så mycket fina människor som bryr sig, det finns så mycket glädje och det finns hopp för alla. Förlåt att jag är lite jagvetinte och uppe i det blå men jag är lycklig att leva här där jag är även om jag ibland kan bli helt vansinnig över saker som inte fungerar, kommunikation som krånglar och folk som man aldrig hör av, som man saknar tills man tror att man ska spricka. Just nu är allt väldigt väldigt bra. Även om jag har ont och förmodligen inte alls kommer sova bra (som de nätterna innan denna) och inte kommer känna såhär när klockan kryper mot fyra på morgonen och jag vrider mig i mitt skinn av trötthet och värk, men det tar jag då.

Imorgon är det "Hylla huvudbonadernas dag" på midgård och även temadag. Kommer nog äga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0