Likadan som alla andra

hehe
Har ju inte som alla andra lyckats fatta det där med webcamen och hur det fungerar så därför får detta bli min "Nöjd Etta som just fått skoldator"bild.

Har, som många andra, fått min skoldator. Så därför tänkte jag skriva det. Som de andra. Mainstream. Pfft. Men. Min dator är fin tycker jag. Hade väntat mig en svart, fyrkantig tegestenstung sak med klumpig touchpad och ful skärm. Fick en liten rundad lätt dator, inte svart utan borstad stål, med en helt överlevbar touchpad och fin skärm. Inte en MacBook precis (Käften bror) men den är helt klart mycket finare än jag förväntat mig! HP Probook, härmed tager jag dig till min skoldator att vårda ömt och arbeta med tills döden skiljer oss åt. Eller tills jag tar studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0