Scream, to be heard! Like you needed any more attention!

at
Inget konstigt med det! Spejsat!
Min planering över dagen sprack rätt rejält. Helt ok med mig för dagen ägde till största delen ändå!

Hatar människor som säger följande mening

Du har hela livet framför dig!

Med en förmanande ton. Det är som att säga

Sluta leva för du måste leva senare!

Helt idiotiskt.

MEN. När den används i syftet GE INTE UPP är det en annan sak.

Spillde just ut cirka en liter vatten i min säng! Och jag tänkte gå och sova nu. Vattensäng. Pöhöhö.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fräääsig bild. Mycket fräsig. Och rätt har du också, LEV I NUET FOLKS!

2011-09-04 @ 16:06:43
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0