Mon coeur s'ouvre à ta voix



Golvet badar i vitt ljus och rullgardinen är uppe i taket. Jag drar ändå aldrig ner den, om kvällen tycker jag om att se stjärnorna genom fönsterglaset. Verse-moi, verse-moi l'ivresse. Morgonlapp i datorn, så att leendet som pryder mitt ansikte syns bakom mig och att orden bara ramlar bort för jag vet inte ens hur jag sa kunna förklara. Responds a ma tendresse. Du kommer kunna se det i mina ögon och jag ska pränta in känslan av oss i ditt skinn med mina fingertoppar så du förstår vad jag menar. We're all born in a world of doubt, but there's no doubt I love you. Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar.

How much love would make you whole? You're my guiding lightning strike. I can't find the words to say, they're overdue, I've travelled half the world to say; I belong to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0