I had the time of my life fighting dragons with you.



Svar till kommentar på förra inlägget: Hejhej Axel!!
Spelar "Long Live" för tusende gången, snubbeldansar, fryser så jag skakar och orkar inte hålla ögonen öppna. Sånt är livet. Hoppar iväg på en buss till en annan slags verklighet, en fin sådan. En sån där vi är glada och skrattar, du och jag. Trots att allting är så krångligt och jag blir alldeles trasslig i huvudet och för att jag har kalla händer och det finns det Folk som har också och man kan tydligen heta Alberto Maagnus eller något sådant och det tycker jag var intressant. Att vara cynisk och bitter och att rycka till av smärre hjärtattacker, att ta hundra bilder och att säga saker som är perfekta för att de var så oväntade. Och du är så fin men jag vet inte vad jag ska ta mig till med mig själv.

And the cynics were outraged, screaming "this is absurd!". 'Cause for a moment a band of thieves in ripped-up jeans got to rule the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0