Life makes love look hard.



Tröttdag. Som alltid. Lever halvt efter matteprovet. Verkar som att du har brutit den trenden nu? Åh vad jag önskar att det var ett plagg som gick att hänga av sig, men det är inte det. Det är inte så enkelt. Har känt mig helt pantad resten av dagen, en komplett idiot. Jag brukar ju kunna kemin, det brukar gå jättebra med uträkningarna. Helt blankt. Inte ett enda logiskt tankesätt, inga formler som talade till mig. Helt pantad. Du ser så miserabel ut. Patetiskt snörvel över den patetiska existensen. Etik och moral är först andra motionen, länge leve prestationen. Knäcker kotor i nacken för fjärde gången och dricker sjätte koppen te sen jag kom hem och min tjocktröja är Bordeaux.

Stranger's silence makes me wanna take the stairs. If you were here, we'd laugh about their vacant stares but right now, my time is theirs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0