Like a hero on a history book page.




Måndagsdag, två knappt riktiga lektioner på morgonen. Toulouse? Skitsnacksfika på station. Hittat någon att bräddejta än? Och tagga helgen! Snurrat sinne, vem vet vad tiden gör med dig och mig och honom men. Vad som helst för dig min vän. Vad som helst. Och ens förlust är en annans vinst och visst kan man trycka undan saker man tror att man inte känner, om man förnekar det så finns det inte, eller hur? Lady, lord. Gammal engelska är som isländska och varför verkar  alla som har samma lärare som jag i engelska läsa exakt samma saker? I'll always be your breadbaker eller breadkeeper, your choice.


Long live all the mountains we moved, I had the time of my life fighting dragons with you.  I was screaming, "long live the look on your face" and "bring on all the pretenders!".


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du får mig att gråta med all angst och alla doomsday-bilder

2012-01-30 @ 20:21:15
Postat av: Cajsa

Kom just in på din blogg och mumma- me like!! Dina texter är så djupa fast ändå nära på nåt sätt. Kram på dig!

2012-02-06 @ 09:18:52
URL: http://sixdaysaweek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0