Princess of China.

akilaberjaoui:  Teresa. Featured in the Head On Exhibition at Kind Of Gallery.


Barnskratt, hundpussar i ansiktet av en Bamse som väger mer än vad jag själv gör och hårborstning av småkusiner i ett virrvarr av Sol med växlande molnighet och Regn kan förekomma på sina håll i götaland eller svealand eller norrland och var ni nu är, Stockholm är jag i, och långa texter och riva upp gamla känslor och reflektera, filosofera, studera och inspektera vad som är logiskt och vad som är tragiskt, och långt bort är långt bort oavsett om det är på andra sidan jorden eller andra sidan Sverige och sena nätter har sina egna ord ur olika synvinklar, nu dansar vi bort den här natten.

Once upon a time somebody ran, somebody ran away saying, "Fast as I can". I got to go, I got to go.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Haha, nää jag önskade mig inte riktigt en sten ;)

2012-06-11 @ 18:20:53
Postat av: Moa

sv, åh tack fina du!

2012-06-12 @ 20:19:46
URL: http://mohaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0