Exogenesis Symphony part 3; Redeption



Mjuk musik, samma som brukar rulla över mitt golv som glaspärlor och samma tårar som smiter över kanten på ögon som inte kan ljuga. I've been crying an awful lot lately. Hjärtat som slår och slår som ett indiehjärta ska och sammanflätade fingrar och fjärilslätta läppar mot halspulsådern. I've been terribly happy lately as well. Det är alldeles snart april, april, april och april och den enda dumma där i april var jag, den enda aprilfisken, den enda som stod där och var vilsen när ni andra försvann i folkmassan. Who would notice if the smallest fish would disappear in the crowd? Jag har min lycka och jag har min last, likt alla ni andra. Håll fast i din livboj, i den som älskar dig. Det borde regna snart.

Let's start over again. Let's start over again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0