If only a moment, if only a day.




Upptäcker att siffror har sammanhang, ibland på sätt man inte väntade sig. Vi hade båda nummer nio på bilden, visste du det? Redan fredag imorgon, tiden passerade och sprang långt och fort och jag har knappt hunnit ställa in mig på måndag ens. Det var den nionde vi sa det, det vet jag säkert. Trassliga lockar och stora tröjor där det ryms två av mig eller kanske tre av dig eller en av oss var, det beror lite på vad det är för väder ute. Du kommer aldrig bli ersatt, det finns bara en som dig. Musik som har djupare innebörd än bara texten eller soundet och mina ögon som bara är halvöppna mot tangentbordet. Flyg högt.

I know you wish you could hear me. Sometimes it’s so hard to do, but every morning: sunrise. It says; I’m madly in love with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0