If I had a gun, I'd shoot a hole into the sun, and love would burn this city down for you.



Noel Gallagher på hög volym och massa svarta kläder. Last man standing och pulserande hjärtan. En kall och för bred säng att sova ensam i och slitna Dr. Martens. Fuck Dr. Martens. Längtar efter påsklov och mer solstrålar och mindre ishalka och att kunna vara överallt när jag vill. Soldier boys and Jesus freaks. Inget pokerface har jag och imorgon kommer jag på riktigt vara paranoid konstant mellan 07:30 och 17:00 och varje gång jag är inne på skolområdet. Du är här. Jag är där. Och här. Och överallt. Och jag är din.

If I had the time, I'd stop the world and make you mine, and everyday would stay the same with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0