Vals för satan(Din vän pessimisten)




Vaknade övertygad om att jag försovit mig, men väckarklockan hade inte ringt, det var två minuter kvar. Solen i ögonen, saker som inte stämmer och saker som går hand i hand. Det var innan, det var före oss. 80-talet som cirklar kring oss när vi sitter i grupp, det är nog inte ens fel utan ens förtjänst för det är bra. Slask, smälta, det får gärna gå fort bara tiden står stilla. Jag är inte så stark längre, men jag har haft muskler förut. Jag tror den här veckan kallas sportlov men så mycket sportande har jag inte tänkt mig, mer skolarbeten och skratt, kanske lite lugn. Och det är något med hur du tittar på mig som får mig att känna mig som något jag inte är och det känns så konstigt för du är den enda som tittar ner på mig som inte ser ner på mig.

Wake up the dawn and ask her why a dreamer dreams, she never dies. Wipe that tear away now from your eye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0