All I ever want to feel.

Jag tycker om att sitta i solen fast det är lite för kallt för att ha jackan uppknäppt och låtsas att det är vår. Bära runt en kylbag med glass, åka skumpig buss och laga mat i ett enda kaos som skulle kunnat vara ett kollektiv. Äta middag med lilla gänget, skratta, diskutera det stora och det lilla, ljudeffekter till allt, Magnus Betnér och fniss, massor med kramar och episka strider "until the death", bli sömnigare och få tyngre ögonlock och höra ett myller; grötigare röster runt en och vad pratar ni ens om längre, vara alldeles varm i kroppen och bara få vara här mitt bland tre. Det är något underbart. K.A.O.C. Jag borde stava mitt namn med S istället så vi kunde vara KAOS.

Då tror jag att inget kan göra ont någonsin mer.


Kommentarer
Postat av: Paulina S.

fint skrivet. <3

2013-03-15 @ 23:33:05
URL: http://www.paulinamedp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0