She dreamed of para-para-paradise (every time she closed her eyes).

This could be para-para-paradise.
Jag är så töntigt, stormigt och intensivt jävla kär i dig att det inte ens går att förklara för jag begriper det ändå inte själv. Min Sol.
 
Är sådär löjlig igen. Lyssnar på Coldplay, ler mot solen istället för att kasta sten mot den, snurrar håret i en knut, kysser kysser kysser Dig, sveper in Henne i min famn och blir "Carried away", bokstavligt talat, av Honom och allting är bara så fint och jag är bara så lycklig och De är bara så fantastiska att jag får svindel, mina små glassätande gosmänniskor,  hur hamnade vi här samtidigt ens och ska vi räkna ut oddsen och bara håll hårt i mina händer så snurrar vi tillsammans, allihopa i en enda stor virvel av lycka. Älskade mina. Ni är så fina.
 
Fin dag, solväder och sol i magen och överallt är allting så ljust. Bra.
 
Åh.
 
When she was just a girl, she expected the world, but it flew away from her reach so she ran away in her sleep and dreamed of para-para-paradise, every time she closed her eyes.
~~
She said 'oh, I know the sun will set to rise. This could be para-para-paradise.'
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0