Ärligheten, respekten, kärleken bara dog.

mot din rygg Varför jag gillar prickiga ryggar.

Försöker skriva ett brev på franska om mig själv. Det går dåligt. Jag vet inte vad jag ska skriva. Opersonliga brev är det svåraste som finns. Jag tycker om att skriva brev där jag inte måste börja med "Jag heter Celina, jag är sexton år och jag bor i umeå. Mina intressen..." + huge load of ordbajsning. Nejtack. Tycker om brev som inte innehåller massa skit om mig på det sättet, tycker om brev där jag kan skriva vad som helst och allt och ingenting och där allt inte behöver vara logiskt för någon som inte känner mig. Funderar på att börja skriva brev till folk som bor här. Det är trevligt med brev. Kan börja cykla runt och lämna dem i brevlådorna och inkasten. Nejfan inte cykla, min cykel är icket funktionabel (se tidigare inlägg "Carcrash in slowmotion-The real thing")

Nu ska jag fortsätta skriva om varför jag inte brukar ha klackar, vilka nötter jag är allergisk mot och vad jag brukar tänka om det regnar alldeles hemskt mycket.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag och min bästa vän brevväxlar trots att vi bor cirkus 100 meter från varandra. Det är underbart.

2011-09-27 @ 10:41:34
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/
Postat av: Viggo

nej men vad fint!! Härlig blogg har du:D

och så måste jag bara gilla den förra kommentaren!



Viggo

2011-09-27 @ 17:02:28
URL: http://viggovirkar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0